Samsung INNOV8 kontra Google Maps

2009.05.26. 12:36 eviblyy

 

Egy korábbi postban már utaltam rá, hogy rendkívüli készülék ugyan az INNOV8 (ezt most is fenntartom), de szoftveres oldalon azért vannak buktatói. A legújabb ilyen gikszer a Google Maps-szel kapcsolatos.
 
Az i8510 előtelepített Goggle alkalmazásokkal érkezik: Kereső, Gmail és Google Maps. Leggyakrabban a Maps-t használtam és tettem volna ezt most is, mert ki szerettem volna próbálni az új Latitude funkcióját. Ez arra jó, hogy ha ismerőseink, barátaink is telepítik, és bekapcsolva hagyják, akkor a koordináták alapján nyomon lehet követni, hogy ki, merre jár éppen.
 
 Az előre telepített Google alkalmazások
 
Gondoltam, telepítem a Google Maps legújabb verzióját, mert ez nyújtja ezt az új fícsört. Meg is volt, de amikor telepítettem a készülék azt az üzenetet dobta, hogy a Google Maps már telepítve van, a telepítés nem lehetséges.
 
Utánanéztem, hogy mi ez és kiderült, hogy két lehetőségem van, és mindkettőre várnom kell: vagy megvárom az új firmware-t (nem tudni, mikor jön), aminek a telepítésével együtt érkezik majd a friss, már Latitude-ös Google Maps. Vagy pedig reménykedhetek benne, hogy a Samsung kiver a Google-ből egy frissítést, amit firmware nélkül is lehet telepíteni.
 
 Régi verzió - frissíteni nehézkes
 
Bármelyik is van (és ha van más megoldás, várom nagy szeretettel), mindegyik sajnálatos, hiszen korlátozva vagyok a Google Maps újdonságainak használatával, pedig az alkalmazás előtelepítése gondolom éppen azt hivatott elősegíteni, hogy azonnal használhassák a mobilosok. Most ez az ellenkezőjére fordult. Érdemes lenne ezt megoldani, hiszen ha a jövőben bármikor frissül a Maps és mindig külön update-re kell várni, az meglehetősen macerás.

 

Címkék: samsung gps google maps symbian navigáció

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr451144587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi statiszta 2010.08.23. 23:15:49

szia erre lett megoldás? most vettem egy ilyen telót, és nem tudtam ezt a gondját, bosszantó, gmaps 4.4nél járunk, a tglefonon 2.02 van asszem :)

eviblyy 2010.08.24. 23:41:59

Hát, a helyzet az, hogy már régen eladtam az Innov8-et, többek között emiatt, vagyis azért, mert a Samsung/Google nagy ívben tett a frissítésekre. Nem tudom, azóta mi a helyzet, csodálkoznék, ha még mindig nem lenne új firmware, bár, ki tudja. Megírod, h van-e?

süti beállítások módosítása