nonstop MOBIL blog - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c33858623
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2017-09-29T16:00:49+02:00
2017-09-29T16:00:49+02:00
László Szelestey
http://blog.hu/user/1278881
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?full_commentlist=1#c8816149" class="reply_nick_408793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8816149 );">@hexend</a>: Tényleg működik excel nélkül is, és az MS Outlook maximum 50-70 névjegyet tudott egyszerre küldeni.<br />
Köszönettel,
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c25831833
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2015-01-22T10:31:13+01:00
2015-01-22T10:31:13+01:00
Norberto1979
http://blog.hu/user/954325
Sziasztok!<br />
<br />
Én a Google Apps Sync helyett, ami 2014 augusztusa óta nem ingyenes, egy új programok használok az Outlook és Gmail közötti szinkronizációra. A program neve EVO Collaborator for Outlook.<br />
Ha érdekel, olvashatsz róla a blogomban, ami a szinkronizálással foglalkozik.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://gmailszinkronizalas.blog.hu/2015/01/22/gmail_nevjegyek_es_naptar_szinkronizalasa_az_outlookkal">gmailszinkronizalas.blog.hu/2015/01/22/gmail_nevjegyek_es_naptar_szinkronizalasa_az_outlookkal</a>
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/04/23/samsung_omnia_ii_nem_szeretni_majd_nem_engedni/full_commentlist/1#c20580566
Válasz erre: Samsung Omnia II: nem szeretni, majd nem engedni
2013-09-11T12:19:59+02:00
2013-09-11T12:19:59+02:00
arszak
http://blog.hu/user/681775
Sziasztok! ha már suli és miegymás, akkor legyen szó a diákszámláról is…! :) Múltkor keresgéltem, és ezt találtam: erstediakszamla.hu Ha az iPhone 5-öt megnyerném, eléggé tetszene! :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c18111618
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2012-10-23T08:14:27+02:00
2012-10-23T08:14:27+02:00
eszgyé
http://blog.hu/user/222534
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?fullcommentlist=1#c18053731" class="reply_nick_750448" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18053731 );">@wicken</a>: Szia!<br />
Bizonyos esetekben jól jön az az Excel export-import. Nekem pl a régi telefonon egy nagyon régóta bővülő névjegyzékem volt és abban a telefon számok valamiért az "egyéb telefon" kategóriában voltak, amit a gmail nem jól értelmezett. Ezeket a kiexportált Excel táblázatban pár pillanat alatt áthelyeztem a "mobiltelefon" oszlopba, amit már gond nélkül értelmez a gmail és az okostelefon is. No meg ha már foglalkoztam vele, összefésültem a telefonos névjegyzéket az Outlook névjegyzékkel, úgyhogy most már csak egy adatbázisom van. Szóval szerintem tényleg kihagyható az első pár lépés, de csak ha má eleve tökéletes a címjegyzéked!<br />
És millió köszi a megoldás kitalálójának!!!
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c18053731
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2012-10-15T18:24:18+02:00
2012-10-15T18:24:18+02:00
wicken
http://blog.hu/user/750448
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?fullcommentlist=1#c8816149" class="reply_nick_408793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8816149 );">@hexend</a>: <br />
<br />
amit írtál tökéletes, ingyenes megoldás, de kicsit egyszerűsítenék rajta. :)<br />
<br />
nem kell excel, meg importálgatás sehova.<br />
egyszerűen kattints a névjegyalbumra, jelöld ki az összes névjegyet, jobbklikk bármelyiken és "küldés névjegyként". ekkor legyártja a küldendő e-maik-t, benne mellékletként a sok vCard-al.<br />
<br />
innen már mehet a mentés, egyesítés, feltöltés.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c14862411
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2011-11-04T22:49:00+01:00
2011-11-04T22:49:00+01:00
sanyibohóc
http://blog.hu/user/664012
Kedves hexend@hexend! minden próbálkozásom ellenére meghaladta a tudományom hogy a névjegyeimet feltöltsem az outlookból gmail fiókomba, és abból van közel 2000. Tudnál ebben nekem segíteni távsegítséggel?
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c14003996
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2011-07-17T15:37:46+02:00
2011-07-17T15:37:46+02:00
viper73
http://blog.hu/user/631544
Ha új névjegyem van akkor Outlookba mentem vagy a Galaxy Tab Névjegyzékbe de ott a készülékbe-t választom.<br />
Mivel a szinkronizálás , működik evvel nincs is gond.<br />
Utána a Google Apps Migration for Microsoft Outlook programot használom ami az Outlookból átviszi a Google névjegyzékbe az adatokat egy kattintással.<br />
<a rel="nofollow" href="http://tools.google.com/dlpage/outlookmigration">tools.google.com/dlpage/outlookmigration</a>
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c12191833
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2011-01-15T13:44:58+01:00
2011-01-15T13:44:58+01:00
portobello
http://blog.hu/user/559114
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?fullcommentlist=1#c8816149" class="reply_nick_408793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8816149 );">@hexend</a>: Szia!<br />
<br />
Képzeld nekem is sikerült félig átvinni az outlookból az adatokat a gmailre. A nevek és a telefonszámok átmentek, de azon kívül semmi. Azt hiszem teljesen úgy jártam el ahogy leírtad. Excel> a felesleget eltávolítottam> stb. Mégis az e-mail címek, a címek, bejegyzések lemaradtak.<br />
Tudsz véletlenül valami megoldást erre.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c12035513
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2011-01-01T13:23:50+01:00
2011-01-01T13:23:50+01:00
mindenhova
http://blog.hu/user/7004
Szerencsére én rendszeresen elmentettem a névjegyeket (mások hibáiból okulva) így csupán onnan kellett folytatnom, h.: parancssor (start/futtatás/cmd/enter) ... :) Így 4 perc múlva köszönöm szépen a segítséget, hálám üldözzön benneteket!:)
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/04/23/samsung_omnia_ii_nem_szeretni_majd_nem_engedni/full_commentlist/1#c11003149
Válasz erre: Samsung Omnia II: nem szeretni, majd nem engedni
2010-09-13T20:07:55+02:00
2010-09-13T20:07:55+02:00
Viktor H
http://blog.hu/user/106873
Én most vettem egy ilyet és elsőre tetszik ,de hogy a kamera expo hangját ne lehessen kikapcsolni ez kicsit bosszant, kollégám meg vett egy másik nagytudású telefont abbanmeg nem lehetett napra beállitani az ébresztőt holott egy 10ezres kisgagyibanis belehet :-) <br />
<br />
vicces dolgok ezek :-)
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/02/04/t_mobile_fizesd_be_mert_azt_mondtam/full_commentlist/1#c10983432
Válasz erre: T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!
2010-09-11T14:05:44+02:00
2010-09-11T14:05:44+02:00
kaszó
http://blog.hu/user/506813
Ehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy valamelyik nap voltam benn egy miskolci T-mobil üzletben, mondván, hogy kifizetem előfizetéses számlámat.<br />
Az ott dolgozó hölgy közölte velem, hogy mivel még nem lejárt tartozásról van szó, ezért náluk nem fizethetem be... <br />
Kérdeztem tőle, hogy miért nem, amikor eddig még be tudtam náluk is fizetni?!<br />
Erre annyit válaszolt, hogy mert sokan rászoktak arra,hogy náluk fizetik be a számlát és már nem lehet.<br />
<br />
Elég hülyeségnek tartom, hogyha ez valóban így van, ugyanis semmiféle logika nincs abban, ha egy cég nem engedi meg, hogy a le nem járt tartozásom náluk fizessem. Nemhogy örülnének, hogy időben be szeretném fizetni!<br />
<br />
Egyébként meg én arra gondolok, hogy a "kedves" hölgy nem akart csak segíteni. Lehet, hogyha más üzletbe megyek, vagy más ügyintézőhöz kerülök, már ki lenne fizetve a számlám.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c10840039
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2010-08-27T17:01:13+02:00
2010-08-27T17:01:13+02:00
Wonder86
http://blog.hu/user/500516
Tiszaújváros--> Jabil
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/26/samsung_innov8_kontra_google_maps/full_commentlist/1#c10812201
Válasz erre: Samsung INNOV8 kontra Google Maps
2010-08-24T23:41:59+02:00
2010-08-24T23:41:59+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Hát, a helyzet az, hogy már régen eladtam az Innov8-et, többek között emiatt, vagyis azért, mert a Samsung/Google nagy ívben tett a frissítésekre. Nem tudom, azóta mi a helyzet, csodálkoznék, ha még mindig nem lenne új firmware, bár, ki tudja. Megírod, h van-e?
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/26/samsung_innov8_kontra_google_maps/full_commentlist/1#c10801067
Válasz erre: Samsung INNOV8 kontra Google Maps
2010-08-23T23:15:49+02:00
2010-08-23T23:15:49+02:00
az igazi statiszta
http://blog.hu/user/63260
szia erre lett megoldás? most vettem egy ilyen telót, és nem tudtam ezt a gondját, bosszantó, gmaps 4.4nél járunk, a tglefonon 2.02 van asszem :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c9479997
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-04-16T13:53:09+02:00
2010-04-16T13:53:09+02:00
A. B. Normal
http://blog.hu/user/32798
Csatlakozom az előttem szólókhoz! Örök hála, végre minden úgy, és ott, ahol kell.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/03/03/okos_buta/full_commentlist/1#c9465087
Válasz erre: Okos, buta...
2010-04-15T11:59:00+02:00
2010-04-15T11:59:00+02:00
andrej
http://blog.hu/user/47060
Naja, hát ez azért sok mindenre igaz.<br />
Autó is csak helyváltoztatásra kell, de azért kellenek az extrák meg szép színe legyen :)<br />
<br />
Mobil ugyanez, kellll kelll kelll.<br />
<br />
Aztán meg szórják ránk a mindeféle reklámokat, meg weboldalakat róla :)<br />
Csomó lehetőség van ezekben<br />
Volt most ez a iphon meg android, amire nem jutottam el konferencia, de lesz egy kicsit komolyabb májusban, na arra már elmegyek.<br />
Mobilkonferencia.hu<br />
<br />
Van egy két jó cég aki előad és érdekel mit terveznek, pl már a WWF nél is van mobilmarketing team. Kemény...
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c9422403
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-04-12T14:23:34+02:00
2010-04-12T14:23:34+02:00
Pásztor Tibor
http://blog.hu/user/8670
Nokián elmentettem az összes kontaktomat az SD-kártyára. Ez vCard formátumban megy. Utána az SD-t áttettem a Legendbe, importáltam. Megkereste az SD-n a vCardokat, és még azt is megkérdezte, hogy a GMailba tegye vagy a telefonba. 750 névjegy átment kb. tíz perc alatt kikapcsokkal-kártyacserékkel.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c9133046
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-03-19T10:30:23+01:00
2010-03-19T10:30:23+01:00
stein.adam
http://blog.hu/user/397359
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?fullcommentlist=1#c8816149" class="reply_nick_408793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8816149 );">@hexend</a>: Köszi! Sok-sok keresés után a te módszered voltaz egyetlen, mely TÖKÉLETESEN működött!
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c8816328
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-02-23T12:45:19+01:00
2010-02-23T12:45:19+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe?fullcommentlist=1#c8816149" class="reply_nick_408793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8816149 );">@hexend</a>: Hát, minden tiszteletem a tiéd, hogy ezt így végigtoltad:-) A többieknek meg akkor itt egy újabb megoldás, ami működik. Köszi, hogy megosztottad!
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c8816149
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-02-23T12:30:37+01:00
2010-02-23T12:30:37+01:00
hexend
http://blog.hu/user/408793
Hali!<br />
<br />
Köszi az ihletet, hogy nem kellett tovább szívnom a csv-vel.<br />
<br />
Találtam egy áthidaló megoldást a törtparty szoftverek helyett.<br />
<br />
(Outlook 2007, Vista SP2)<br />
<br />
- Első körben kimentettem az outlook névjegyeimet egy excel táblába (file/import-export/fileba/microsoft excel)<br />
A fölösleges oszlopokat eltávolítottam, a telszámokat cserével átformáztam +36-osra.<br />
<br />
- Létrehoztam egy temp névjegy tárolót (outlook mappalistán jobb gomb, új mappa/név)<br />
<br />
- Ebbe visszaimportáltam a szerkesztett excel táblát (file/import-export/más prog.-ból vagy fileból/excel).<br />
<br />
- A temp tárolóban kiválasztottam az első nevet, utána shift+end ez kijelöli az összeset utána jobb gomb küldés névjegyként.<br />
Ez eltartott legalább 15-20 percig, közben az outlook nem válaszolt (500 névjegy, C2D E6400 CPU), de létrejött egy levél, aminek a csatolmányában fel volt sorolva egyenként az összes névjegykártya (vCard)<br />
<br />
- jobb gomb az egyik csatolmányon és az összes kijelölése.<br />
<br />
- másolás<br />
<br />
- Beillesztés egy tetszőleges mappába, javaslom hogy a gyökér könyvtárban valami egyszerűbb néven, pl c:\nevjegy<br />
<br />
- ez is elszüttyög egy darabig, de lefut. Utána elég necces lett volna egyenként feltölteni az 500 db névjegyet a G-mail-be<br />
<br />
- parancssor (start/futtatás/cmd/enter)<br />
<br />
- cd c:\nevjegy<br />
<br />
- copy /B *.vcf all_in_one.vcf<br />
Ez egyesíti az összes vcf file-t egy all_in_one.vcf-be<br />
<br />
-Ezt már nyugodtan lehet importálni a G-mailbe és mehet a szinkron.<br />
<br />
Sok sikert!
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/02/04/t_mobile_fizesd_be_mert_azt_mondtam/full_commentlist/1#c8751041
Válasz erre: T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!
2010-02-17T21:28:51+01:00
2010-02-17T21:28:51+01:00
Emrik
http://blog.hu/user/81448
én a Vodafone-nál szívtam egy jó darabig az új előfizetésemmel. a kártyák közötti beszélgetést folyamatosan kiszámlázták. az operátorok meg hülyének néztek, nem "foglalkoztak" a problémámmal.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c8611357
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-02-06T22:53:28+01:00
2010-02-06T22:53:28+01:00
thotmesz
http://blog.hu/user/398799
Köszi a gyors választ.<br />
Megpróbáltam egyesével, hát nem ez a jó megoldás, a képeket sem veszi át, meg túl sok a kontakt is.<br />
a mailcímem: drtasi@mail.datanet.hu<br />
Köszi előre is: tasi
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c8611180
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-02-06T22:36:45+01:00
2010-02-06T22:36:45+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
@thtomas: bocsi, véletlenül kimoderáltam a kérdésed, nem volt szándékos, rossz linkre nyomtam.:-( Kérlek kommenteld ide a mail címed, küldöm az infót.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/02/04/t_mobile_fizesd_be_mert_azt_mondtam/full_commentlist/1#c8585722
Válasz erre: T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!
2010-02-04T20:12:57+01:00
2010-02-04T20:12:57+01:00
Renwick
http://blog.hu/user/165890
Közben utánakérdeztem egy T-Pontban :), mobilnál nincs halasztó hatálya a számlareklamációnak, t-home-nál elvileg van...<br />
<br />
üdv<br />
<br />
R.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/02/04/t_mobile_fizesd_be_mert_azt_mondtam/full_commentlist/1#c8583103
Válasz erre: T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!
2010-02-04T16:41:50+01:00
2010-02-04T16:41:50+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Ilyen itt fel sem merült, de azt nem tudtam eldönteni, hogy lenne-e más út, vagy csak nem akaródzott neki azt bejárni.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/02/04/t_mobile_fizesd_be_mert_azt_mondtam/full_commentlist/1#c8582621
Válasz erre: T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!
2010-02-04T16:03:56+01:00
2010-02-04T16:03:56+01:00
Renwick
http://blog.hu/user/165890
Anno a T-Online-nál volt nem egy számlareklamációs esetem, akkor az volt a mondás, hogy a szolgáltató addig felfüggeszti a követelést, amíg tart az eljárás (cserébe írásban kellett küldenem a reklamációt -- de jó volt az e-mail is). Tehát semmit nem kellett befizetnem, amíg nem tisztázódott, miért annyi az összeg, amennyi. Namost akkor ezek szerint a mobilosok vagy nem így működnek, vagy nem volt képben az üfsz.<br />
<br />
üdv<br />
<br />
R.
https://nonstopmobil.blog.hu/2010/01/18/tipp_igy_masoljon_nevjegyzeket_outlookbol_gmailbe/full_commentlist/1#c8495718
Válasz erre: Tipp: így másoljon névjegyzéket Outlookból Gmailbe
2010-01-28T18:08:40+01:00
2010-01-28T18:08:40+01:00
Dodeszh
http://blog.hu/user/16479
mer' kell neked mindig minden új dolgot kipróbálni... :)))))
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c7496703
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2009-10-28T22:32:14+01:00
2009-10-28T22:32:14+01:00
madarka 1
http://blog.hu/user/229585
sziasztok engem is érdekelne bébé tartozékok....
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/22/kenyszeru_szoftverfrissites/full_commentlist/1#c6556762
Válasz erre: Kényszerű szoftverfrissítés
2009-07-22T12:34:49+02:00
2009-07-22T12:34:49+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
Hat ez jo. A valasz a kerdessel baromi relavans viszonyban all. Ha valoban ez a problema megoldasanak az egyetlen vagy legalabbis elengedhettlenul fontos modja, es frissiteni kell akkor oke. De itt automatizmusrol beszelunk. Igy az erv, csak bizonyos esetekben elfogadhato, es a szervizelt keszulekek eseten sem mindig all parhuzam a javitas oka es modja, valamint a Nokia kotelezo frissitesi igenye kozott.<br />
<br />
Raadasul, ha en nem akarom akkor nem kell. Lasd Windows-os pelda.<br />
<br />
Illetve a jogai sem adottak, hogy az en keszulekemben ilyen frissitest vegezzen az en beleegyezesem nelkul. Ahogyan en azt vallalom, hogy nem torom fel, nem modositom a szoftvert, IMEI-t stb. Ha kedvem van tuzbe is dobhatom. Azrert van itt nemi fogyasztovedelmi problema. Meg talan jogi.<br />
<br />
Mar ha tenyleg full automatikusan frissitgetnek.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/22/kenyszeru_szoftverfrissites/full_commentlist/1#c6555588
Válasz erre: Kényszerű szoftverfrissítés
2009-07-22T11:12:39+02:00
2009-07-22T11:12:39+02:00
aDoayen@HWSW
http://blog.hu/user/15093
a Sony Ericsson dettó...<br />
ULTRALOOOL, hogy az összekarcolt hátlap cseréje miatt is frissíteni akartak... mondtam is h forget it...
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6453634
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-10T19:43:37+02:00
2009-07-10T19:43:37+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
Hat en is az a kateoria vagyok akinek a lelektani hatar a 100 huf<br />
<br />
99E es mar rohanok is erte. (kovezz meg erte, de nekem a hasznaltsaggal sincs bajom, bar ezek nem azok a kategoriak, amik egy honap mulva tomegesen jelennek meg toredek aron)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6447265
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-10T10:32:27+02:00
2009-07-10T10:32:27+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Még a balos navit a legkönnyebb megszokni. Sokszor nem is használtam, de netezésnél a linkek közti lépegetéshez jó volt nagyon. Mert hiába duplaklikk és zoomol, az plusz egy mozdulat.<br />
<br />
A kijelző érzékenység sztem okés, jobb az 5800-nál. De más, mint az iPhone, hiszen eltérő a technológia is. Az a könnyedség nincs meg, de sztem azt senki nem tudta egyelőre utánozni, amit az iPhone tud.<br />
<br />
Szal nem rossz, de nagyon túlárazták az N97-et. Várni kell, míg lemegy az ára, vagy bekerül a szolgáltatókhoz.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6443340
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-09T20:04:00+02:00
2009-07-09T20:04:00+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
Nekem tovabbra is tetszik nagyon ez a telefon... mint mar regebben irtam is ez lenne az egyetlen alternativa Nokianal amire lecserelnem az E90-est. Amit nem tudok elkepzelni, hogy a balos navi-t hogy szoknam meg. Az a legfurcsabb.<br />
<br />
Meg erdekelne, hogy reagal e olyan jol a touch (szoftver) mint a szifon. Mert HTC ebben szerintem leveri a Nokiat, mar ami konzekvenciat az 5800-asbol le tudtam vonni, azt meg az elobb emlitett
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6370750
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-02T12:38:24+02:00
2009-07-02T12:38:24+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Hát, látod, nyomorult magyar újságírók ezen a szerencsétlen magyar piacon csak most juthatnak hozzá egy ilyen szuper termékhez;-)<br />
<br />
Egyébként ha már QWERTY billentyűzet: a Touch Pro 2 sztem eddig a legjobb, nézd meg, azt meg lehet-e tapogatni valahol Londonban:-D
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6370665
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-02T12:33:20+02:00
2009-07-02T12:33:20+02:00
Sam. Joe
http://blog.hu/user/167667
Gratulálok Dani, nagy ember vagy! A lófasz kifundálásánál véletlenül nem voltál jelen?
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/07/01/nokia_n97_first_look/full_commentlist/1#c6363175
Válasz erre: Nokia N97 first look
2009-07-01T18:02:16+02:00
2009-07-01T18:02:16+02:00
sarruken
http://blog.hu/user/181233
Csak most erkezett meg hozzank az N97? Kicsi piac ez a magyar. Hetfon itt a londoni Nokia-boltban mar tizesevel voltak kiallitva az N97-ek, minden szinben vegigtapizhattam, kiprobalhattam rajta mindent...<br />
<br />
Engem egyebkent ez a billentyuzet sem gyozott meg es az E75-e sem, az ezereves HTC TyTn I-esem ezen a teren meg mindig lekorozi mindkettot.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/06/26/htc_tura_londonban/full_commentlist/1#c6315125
Válasz erre: HTC-túra Londonban
2009-06-26T15:33:09+02:00
2009-06-26T15:33:09+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Igen, igazi kölyökfeje van és mégis.:-) Megállíthatatlan volt a csóka: olyan elragadtatással és folyamatosan beszélt a termékről, hogy hihetetlen...
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/06/26/htc_tura_londonban/full_commentlist/1#c6314819
Válasz erre: HTC-túra Londonban
2009-06-26T15:11:05+02:00
2009-06-26T15:11:05+02:00
fulton
http://blog.hu/user/238509
Kicsit másképpen képzeltem el John-t, amikor mesélted. :) Nem mondanám meg róla, hogy félbeszakíthatatlanúl nyomja a marketing szöveget.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/06/17/samsung_jet_vs_omnia_ii_vagy_mi/full_commentlist/1#c6217883
Válasz erre: Samsung Jet vs. Omnia II, vagy mi…
2009-06-17T16:09:01+02:00
2009-06-17T16:09:01+02:00
t3Ch
http://blog.hu/user/33376
Samsung Omnia Pro... tetszetős. Dudorognám :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/06/02/teszttermek_csak_nekem/full_commentlist/1#c6047713
Válasz erre: Teszttermék csak nekem:-)
2009-06-02T17:40:34+02:00
2009-06-02T17:40:34+02:00
Wizi
http://blog.hu/user/204547
Wow, van egy titkos hódolód :-). Csak az asszony meg nem tudja :D
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c6010938
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2009-05-29T14:52:47+02:00
2009-05-29T14:52:47+02:00
francseszka
http://blog.hu/user/279397
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary?fullcommentlist=1#c5841067" class="reply_nick_176222" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5841067 );">@Manio</a>: szia!<br />
<br />
Azt haééottam, hogy bezárt a blackberry-t gyártó részleg.<br />
Nekem van egy barátom, aki szeretne a legolcsóbban (gyártótól ) hozzájutni, nagy mennyiségú telefonhoz. Gondoltam megkérdezlek, hogy érdemes-e erőlködni itt Mo.-on ezzel pl. a Flextronicsnál.<br />
Köszi<br />
<br />
Detty
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/19/mobilparkolas_bug_report_02/full_commentlist/1#c5903814
Válasz erre: Mobilparkolás – bug report 02.
2009-05-19T16:48:12+02:00
2009-05-19T16:48:12+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
Kifejezetten gyors reagalasu a rendszer! :) Kivancsi lennek, trehanysag, vagy mutyizason eluszott nemertek hozza ceg csinalja a dolgot. Ha a bankok kepesek pikk-pakk megoldani ezt, akkor itt miert nem megy?<br />
<br />
Hozzateszem, nem autokazom, es a parkolast ezert nem is veszem igenyebe, de ettol meg allnak talan a kerdeseim :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c5896459
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2009-05-18T22:25:01+02:00
2009-05-18T22:25:01+02:00
Wizi
http://blog.hu/user/204547
A pécsi Elcoteq-ben is gyártanak vagy gyártottak Blackberryket.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/08/mobilparkolas_sztori_utolso_felvonas/full_commentlist/1#c5848311
Válasz erre: Mobilparkolás sztori - utolsó felvonás
2009-05-13T18:34:19+02:00
2009-05-13T18:34:19+02:00
atleta.hu
http://blog.hu/user/40283
Meltanyossagbol? Hat ez tenylag nagyon nagyvonalu :). A bejegyzesed szerint tudtak, hogy all a rendszer, vagyis ha akarnal sem tudnal fizetni, azt is tudjak, hogy nem tudod, hogy tudtal-e fizetni, hiszen SMS-sel bohockodnak (mer' azon nagy a haszon). Azt is tudtak, hogy te kuldtel SMS-t, hiszen azert az latszik a szolgaltatast nyujto (es az SMS dijon felul a 75Ft-os tranzakcios jutalekot is zsebre tevo) mobil szolgaltatonal. Ezekutan marhara nagyvonalu, hogy azoknak az ugyfeleknek, akik veszik a faradsagot meg a batorsagot es szovateszik a dolgot, elengedik a buntetest ami az o hibajuk miatt kerult kirovasra :).
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/11/mobilparkolas_bug_report_01/full_commentlist/1#c5848228
Válasz erre: Mobilparkolás – bug report 01.
2009-05-13T18:24:55+02:00
2009-05-13T18:24:55+02:00
atleta.hu
http://blog.hu/user/40283
Hat ez egyre jobb :), de hat pont ez varhato az SMS-tol, ami nem egy megbizhato transport (adatatviteli csatorna) szemben a TCP-vel. Raadasul aszinkron. Raadasul elvarjak, hogy erre az aszinkron es megbizhatatlan uzenetre varj, es ha ok nem kapjak meg, akkor segberugnak, pedig te nem is tudhatod, ha nem kaptak meg. Csak azt, ha biztosan igen.<br />
<br />
Az SMS logokkal a telodban meg nem sokra mesz, nem tudom milyen keszuleked lehet, de gyanitom valami okosabb telo, amibe nem kihivas ezt utolag belehamisitani. Akkor viszont hinni sem fognak neked. A masik naplo meg a pannonnal, az egyik ellenerdekelt felnel van. Es meg tranzakcios dijat szednek utana, vagyis felarat a sima SMS kuldeshez kepest, holott jol lathatoan megbizhatatlanabb, mint az (a multkor irtad, hogy allt ez az alrendszeruk) viszont meg a buntetest is kockaztatod a hasznalataval. Ez csak szerintem igazan vicces? :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c5841148
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2009-05-13T10:19:22+02:00
2009-05-13T10:19:22+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Szia:-)<br />
<br />
Na, nem gondoltam, hogy tőled jön a válasz, bár a Flextronics nekem is eszembe jutott...köszi a választ!<br />
<br />
Örülök, hogy olvasol bennünket!<br />
<br />
Üdv:<br />
b.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/12/blackberry_bold_made_in_hungary/full_commentlist/1#c5841067
Válasz erre: BlackBerry Bold – Made in Hungary
2009-05-13T10:11:10+02:00
2009-05-13T10:11:10+02:00
Manio
http://blog.hu/user/176222
Szia Balázs!<br />
<br />
Pontosan ott, és kb ugyanazok az emberek gyártják, mint anno a Sony Ericssont: a Flextronics zalaegerszegi üzemében. Nemrég bővült a gyártás, és ha a Nagy Világgazdasági Válság is úgy akarja, még több típus készülhet magyar kéz által a jövőben. Na megyek is, megnézem hogy áll a darabszám :P<br />
<br />
Üdv<br />
sokoo
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/09/blackberry_elmenyek/full_commentlist/1#c5818414
Válasz erre: Blackberry élmények
2009-05-11T12:33:47+02:00
2009-05-11T12:33:47+02:00
Dodeszh
http://blog.hu/user/16479
köszönöm a részletes komentet!<br />
<br />
Lehet, hogy én voltam félreérthető, de nem szándékoztam összekeverni, összemosni a mobil e-mailt és a Blackberry-t. Persze, hogy van a legtöbb telefonban mail kliens, nem csak az üzleti telefonokban, ma már szinte mindegyikben. Hol benne a szoftverben, hol meg Java alapon, külön alkalmazásként. <br />
<br />
Azt próbáltam hangsúlyozni, amiben a BB más. Nem vagyok fejlesztő, a mélységét nem ismerem a dolognak, de azt akartam csak kiemelni, hogy a BB esetében nekem nem kell ahhoz semmit tennem, hogy megkapjam a leveleimet. Nem kell egy szoftvert futtatnom a háttérben, ami megadott időközönként lekérdezi, nem kell nekem manuálisan csatlakoznom a mélkiszolgálóhoz, és megnézni, hogy történt-e változás. A BB esetében én passzív fél vagyok, a levelek jönek, mint az SMS-ek. Ez lényeges különbség.<br />
<br />
Persze, push mail szolgáltatás is létezik másik, de kétségtelen, hogy a BB a legelterjedtebb.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5814828
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-05-11T02:04:31+02:00
2009-05-11T02:04:31+02:00
atleta.hu
http://blog.hu/user/40283
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag?fullcommentlist=1#c5691320" class="reply_nick_26508" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5691320 );">@eviblyy</a>: Nincs mit, igazabol csak egeszsegugyi okokbol ventillaltam egy kicsit :). A keszulekparkra valo hivatkozast nem tartom elfogadhatonak, igen szereny becsles az, hogy legalabb 50% javakepes, az (MIDP1.0) pedig eleg ahhoz, amit leirtam. Lehetne ezt eleg pontosan becsulni, nem lepne meg egy 75%-os szam sem. Emellett nem kell megvarni amig mindenkinek ileynje lesz, mert az 50% az mar boven sok ahhoz, hogy figyelembe vegyuk es megfelelo szinten kiszolgaljuk oket. Ha akarjuk. Emellett aki csak SMS-ezni tud, annak fel lehet huzni azt a szolgaltatast is, nem lenne dupla ar, hiszen a hatterrendszereket (backend) nem kell ketszer megcsinalni. Ugyanakkor ezzel lehet lokdosni a felhasznalot a modernebb mobil fele. Mert hat amig nem latja szerencsetlen, hogy mire jo, addig nem fogja igenyelni.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/09/blackberry_elmenyek/full_commentlist/1#c5814745
Válasz erre: Blackberry élmények
2009-05-11T00:56:46+02:00
2009-05-11T00:56:46+02:00
atleta.hu
http://blog.hu/user/40283
Erdekes, hogy mennyire nem jon at az embereknek, hogy mire kepes a mobiljuk. A hasznalhato (RIM altal 'push'-nak csufolt) e-mailt meg mindig a BB-hez koti mindenki. A felreertes kedveert en fejlesztokent szeretem a BB-t, de meglepo - es egyben ijeszto is - hogy az emberek fejeben meg mindig az van, hogy ha e-mail akkor BB.<br />
<br />
Meglepo azert, mert pl. a Symbian keszulekekben (9210) 2001 ota van POP3+IMAP kliens. Pedig a 9210-ben meg csomag kapcsolt halozato eleres (GPRS) sem volt. A 7650-esben (2002) viszont mar volt. Ez termeszetesen azota is elerheto a Symbian keszulekekben. Egyszeruen megnyitod az imap postafiokot, es kesz. Utolernek a leveleid :).<br />
<br />
Ijesztonek (BB-t is megcelzo fejlesztokent) azert ijeszto a jelenseg, mert igazabol a BB-vel egy csomo szopas van, es ha ez sem adja el, akkor nem tudom,hogy mi :). Eleve ott van az atveres/lehuzas amit te 'hozza kapcsolodo szolgaltatasnak' hivtal. Az semmi. Illetve egy atveres. Eladnak neked valamit, ami egy gprs/3g telefonnal olcsobban elerheto. Oda eleg egy sima adat elofizetes (vagy ha ritkan hasznalod, akkor az sem kell), itt pedig 2000Ft-ert kapod a nagy semmit. Pontosabban azt, hogy hasznalhatod a beepitett browsert es levelezoklienst. Mert annak sajat, nem szabvanyos kapcsolattipus kell (BIS). A dolog szepsege az, hogy a telpitett programok ezt nem fogjak tudni hasznalni, vagy kezzel beallitod a TCP access point settingsben (jol hangzik, mi?), vagy ha szerencsed van akkor az alkalmazas felismeri a halozatot es mukodni fog. Na most ezek a beallitasok alapbol rajta vannak minden keszuleken, kiveve a BB-ket. Na talald ki, hogy miert :(
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/05/09/blackberry_elmenyek/full_commentlist/1#c5810969
Válasz erre: Blackberry élmények
2009-05-10T16:45:28+02:00
2009-05-10T16:45:28+02:00
Ytse
http://blog.hu/user/107301
Ajánlom a Gmail mobil klienst. :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5691320
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-28T17:16:11+02:00
2009-04-28T17:16:11+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag?fullcommentlist=1#c5682952" class="reply_nick_40283" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5682952 );">@atleta.hu</a>: köszi a részletes kommentet, remélem a szolgáltatók, illetve az EME is elolvassa majd. ha máshogy nem úgy, hogy elküldöm nekik:-)<br />
<br />
Egyébként azt gondolom az egészről, hogy sajnos ma Mo-n olyan szintű ellenállás van a modern, kézben lévő technika ellen, hogy elképesztő. Már az is nagy dolog, hogy az SMS ilyen szinten, erre használható. Sajnos hibákkal, persze, ahogy a post és a kommentek is mutatják. De valahol el kell kezdeni és az biztos, hogy a készülékpark, illetve a mobilhasználók átlagos hozzáértése, elfogadása mellett maximum ezzel lehetett nyitni.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5682952
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-28T01:45:38+02:00
2009-04-28T01:45:38+02:00
atleta.hu
http://blog.hu/user/40283
Ez az egesz SMS parkolas egy fos, technologiailag nevetseges, jogilag is az es raadasul lehuzas. Ahogy fent leirtak paran tenyleg nonszensz, hogy a felhasznalon verjek le ha a (szraul megtervezett) rendszeruk nem mukodik. ez mondjuk sosem volt korrekt, de azota, hogy a bizniszbe beszalltak a mobil szolgaltatok is, szerintem teljesen elfogadhatatlan. Addig ugye mutogathatott a parkolotarsasag a szolgaltatora, hogy hat bocsi, de most akkor o ott honnan tudja, te bajod. Persze van erre megoldas, de arrol kesobb... Igy viszont eleg nevetseges a mutogatas. Raadasul azert is az, mert a visszaigazolo SMS eltunesenek vagy sulyos kesesenek pontosan ugyanakkora az eselye, mint a parkolast meginditoenak. Vagyis ha te minden ilyen esetben kotelezve lennel a fizetesre, akkor az esetek feleben duplan fizetnel (amikor a visszaigazolo tunik el).<br />
<br />
Technologia: miert is kell 2009-ben SMS-t hasznalni erre? Az SMS egy nem megbizhato adatatviteli csatorna (nem garantalt a kezbesites) raadasul semmifele minosegi (QoS) garancia sincs. Majd megerkezik, amikor megerkezik. Ez haveri uzengetesre jo, mert ha nem jon valasz, akkor racsorogsz, es kesz, de semmi egyeb komoly dologra nem. Ja, de meg bigrador szavazasra. Ugyanakkor a mobilok nagy resze javakepes, ami azt jelenti, hogy siman lehetne ra parkolast segito alkalmazast kesziteni ami halozati kapcsolat (tcp/ip es http) folott mukodne. Ott ugye garantalhato az azonnali visszajelzes, ha megfeleloen van implementalva mindket oldal, akkor nem fordulhat elo dupla fizetes. Emellett persze akinek nincs ilyen keszuleke, vagy keptelen felfogni, hogy ez neki jo es megeri, az maradhatna az SMS-ezesnel. Csakhogy az SMS irto jo biznisz. A kegszemetebb tarifakkal is kijonne 13Ft-bol az egesz hajciho, ha http folott tortenik a dolog, amig egy SMS 25-30-35Ft es meg olcsobb is kiszolgalni! Na meg persze nem kell hozza megirnia es letesztelnie senkinek az egyebkent igen pimpf es egyszeru kis klienst.<br />
<br />
Na es akkor jojjon az, hogy vajon olcso-e meg 75Ft-e egy parkolas felara? Nekem ugy remlik, hogy az van az oszlopokra irva (csak futtaban olvastam el), hogy a 75Ft az az SMS dijaon felul van. Akkor viszont egy parkolas az kb 2*30+75Ft, szemben mondjuk a 2*13-mal. De ha valakinek van mobilinternet elofizetese, akkor gyakorlatilag ingyen van (esetleg 1Ft korul, ha tullepte a keretet valami kis csomaggal).<br />
<br />
Raadasul az EME mar 5 eve egeszen biztosan nyujtotta ezt a szolgaltatast, mobil szolgaltatokkal valo szerzodes es tranzakcios dij nelkul. Most is mukodik meg, csak mar a parkolooszlopokon nem magukat hirdetik hanem ezt a hudemegeri verziot... Ez megint az a kategoria, amikor micropaypent a szeru megoldasra a szolgaltatok sok tiz szazalek jutalekot raknak (a merteke ugye a parkolasi dijtol fugg)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/02/25/a_legviccesebb_mobilos_felreforditas_evor/full_commentlist/1#c5647843
Válasz erre: A legviccesebb mobilos félrefordítás evör
2009-04-24T09:06:26+02:00
2009-04-24T09:06:26+02:00
leon, a proli
http://blog.hu/user/33385
hahaha, zseniális!<br />
<br />
landscape mode - vidéki üzemmód?
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5629064
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-22T16:50:12+02:00
2009-04-22T16:50:12+02:00
smartegg
http://blog.hu/user/259083
@valaminő: <br />
az a probléma ezzel az egésszel, hogy az erkölcsi győzelem úgymond a miénk ugyan, de gyakorlatilag nem tehetünk semmit, hiszen a szabály úgy szól, hogy ha nem kapsz visszaigazolást SMS-ben, akkor nem indult el a parkolás. Erre hivatkozhatnak - sajna. A kérdés az, hogy a hívással indított parkolásról is kell-e küldeniük visszaigazolást SMS-ben, vagy nem. Ezt nem tudom. Homárt, Autózzt egyelőre kihagytam.<br />
<br />
@Win_Elen:<br />
de mekkora balek vagyok ÉN! Ugye küldtem mailt a Pannon ügyfélszolgálatnak, hogy mi történt, de nem jött válasz és mivel az öt nap is ketyegett (amikortól emelkedik a büntetés) befizettem a büntit. És, kidobtam a szelvényt, csekket, mindent. Erre ma jön a válasz a Pannontól, hogy faxoljam, vagy szkenneljem be nekik a szelvényt, amin a büntetés szerepel. Jó, mi?:-D<br />
Megírtam, hogy bocs, de ez bukó, befizettem, papírt kidobtam, de felvetettem, hogy kérek a parkolásiaktól valami igazolást, mert most már kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.<br />
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5628878
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-22T16:33:41+02:00
2009-04-22T16:33:41+02:00
valaminő
http://blog.hu/user/182858
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag?fullcommentlist=1#c5619261" class="reply_nick_97546" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5619261 );">@Win Elen</a>: "Persze mas kerdes, hogy senkinek nincs ideje, ereje, kedve a magyar burokracia utvesztojebe kerulni."<br />
<br />
Pontosan erről van szó: ráadásul mindenki nyilván a másikra mutogatna. A parkolási társaság oldalán ott a figyelmeztetés a mobilos és az EME-n keresztüli parkoláskor, hogy az esetleges reklamációkkal nemigen tudnak mit kezdeni, ergo: mindenképp fizetni kell, ha úgy gondoltam, hogy jogosan parkolok, miközben mégse, akkor is. :( De azt mindenképpen kics.szésnek érzem, hogy miközben a társaság is tudott arról, hogy nem működik a mobilrendszer, megbünteti azokat, akik abban a hiszemben parkoltak le, hogy működik. Mondom: nekem belemondta asszony a fülembe, hogy a parkolásom elindult. Tehát részemről semmi rosszhiszeműség nem volt. Ennek ellenére szépen befizettem a büntetést. :( Baleknak érzem magam.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5619261
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-21T21:39:06+02:00
2009-04-21T21:39:06+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag?fullcommentlist=1#c5616715" class="reply_nick_182858" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5616715 );">@valaminő</a>: ha jol tudom pedig elvarhato, meghozza torvenyi tamogatassal a hatterben. Ugyanis ez egy szolgaltatas. Az SMS a telfonrol valo elkuldes utan - pontos adatnak ez nem veheto - de 99.8 szayalek biztossaggal elmegy. Innentol neked, nincs rahatasod a dologra. Nem bizalom kerdese elemeletileg innentol a dolog. Ha a rendszer hibas, akkor a feleloseg nem a tied. Persze mas kerdes, hogy senkinek nincs ideje, ereje, kedve a magyar burokracia utvesztojebe kerulni.<br />
<br />
Amugy egy homar-t vagz autozz blogot megerne, biztos koncentraltabb figyelmet kapna, maga a kerdes. (ha nem volt persze)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/24/samsung_innov8_a_gyakorlatban/full_commentlist/1#c5619125
Válasz erre: Samsung INNOV8 (i8510) a gyakorlatban
2009-04-21T21:28:45+02:00
2009-04-21T21:28:45+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/24/samsung_innov8_a_gyakorlatban?fullcommentlist=1#c5602912" class="reply_nick_26508" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5602912 );">@eviblyy</a>: igen. A ket markaval szamomra is ezek a negativumok. <br />
<br />
(csak aprobetus megjegyzeskent, de nekem mindig fura, ha egy eszkoz a megjelenese erdekeben (gui) odaig megy hogy egy 630 (fejbol pontosan nem tudom) mhz procival ad olyan teljesitmenyt, amit mondjuk mas 330-al. Sok osszetevos dolog ez, de a varazslatott vegulis csak a hasznalhatosag valodisaga tartja fenn hosszutavon, a mostanim pedig minden igenyt kielegit, hol jobban hol kevesbe) (es feloraja bootolt - osszefuggest en sem latok :) )
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5616715
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-21T17:14:19+02:00
2009-04-21T17:14:19+02:00
valaminő
http://blog.hu/user/182858
Bocs. :(
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/17/a_mobilparkolas_visszavag/full_commentlist/1#c5613078
Válasz erre: A mobilparkolás visszavág
2009-04-21T13:06:06+02:00
2009-04-21T13:06:06+02:00
valaminő
http://blog.hu/user/182858
Velem pont aznap esett meg ugyanez, csak amikor nem kaptam visszaigazoló sms-t, felhívtam őket, és közölte a hang, hogy elindult a parkolásom. Ettől megnyugodtam, aztán visszatérve a kocsihoz már ott figyelt a mikuláscsomag, ráadásul a tiédnél keményebb, 3300 forintos büntetési tétellel. A parkolási társaságnál pedig azt mondták, hogy tudták, hogy 16-án nem működött a rendszer, a mobiltársaságok igazolását azonban nem fogadják el, úgyhogy szépen fizessem be a büntetést. Tanulópénznek kicsit drága, és ez jelentős hiba a rendszerben, főként, hogy nem is csak az sms-re hagyatkoztam, hanem szóban közölték, hogy parkolok. Ettől hogy érezzem magam biztonságban legközelebb. Én pedig igazán híve vagyok az újításoknak/újdonságoknak. Ennek meg pláne örültem, mert viszonylag ritkán járok fizetős övezetbe, és valahogy sosincs nálam elég apró még kétórányi parkoláshoz sem. Ez egy jó dolog lesz, pláne ha netán rugalmasan kezelné a parkolási társaság a rendszermeghibásodást. Ez persze nyilván naivitás. :(
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/24/samsung_innov8_a_gyakorlatban/full_commentlist/1#c5602912
Válasz erre: Samsung INNOV8 (i8510) a gyakorlatban
2009-04-20T14:53:43+02:00
2009-04-20T14:53:43+02:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Igen, nálam is összefüggésben van/volt a programok közötti váltással, illetve a multitaskinggal, de semmi logikát nem tudtam benne felfedezni. Illetve az utóbbi időben (vagyis a post megírása óta) alig fordul elő. Úgy tűnik, összekapta magát:-)<br />
<br />
n is nokiás voltam, tulképp vagyok a mai napig, de az Innov8 az első olyan, Symbian alapú cucc, amit a hardcore Nokia-rajongóknak is tudok ajánlani. Nyilván a postban írt limitációkat (főleg szoftverellátottságot tekintve) figyelembe véve.<br />
<br />
Apple-HTC vonal nem jön be. Apple technológiailag zseniális, az egyértelmű, de a touchscreen nem az én világom. A HTC meg a WinMo miatt nem rúghat labdádba:-)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/04/05/ezzel_mobiloztunk_mi_iii/full_commentlist/1#c5585933
Válasz erre: Ezzel mobiloztunk mi III.
2009-04-18T11:37:09+02:00
2009-04-18T11:37:09+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
:)<br />
<br />
Sagem MC 940<br />
Nokia 3210 (mert minden magyar embernek, ugyebar)<br />
Nokia 3650<br />
Nokia E50<br />
Nokia E90<br />
<br />
A kovetkezo talan egy Nokia N97, vagy HTC touch HD PRO <br />
(de a taszter elengedhetetlen, mivel sokat gepelek) Persze csillio-billio penzert ezek nem jatszanak meg :)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/24/samsung_innov8_a_gyakorlatban/full_commentlist/1#c5585657
Válasz erre: Samsung INNOV8 (i8510) a gyakorlatban
2009-04-18T11:07:53+02:00
2009-04-18T11:07:53+02:00
Win Elen
http://blog.hu/user/97546
Csinos kis device. Bar en csak nokiaval foglalatoskodom. Bar az apple majdnem elcsabitott, illetve a HTC... de ez nem is fontos.<br />
<br />
Irtad ezt az ujraindulast. Nekem egy E90-esem van mar jo ideje, es o is szokott ilyet csinalni. Altalaban olyankor, amikor elegge tulterhelem. Ez azt jeleneti hogy extrem hasznalat utan, amikor leallitgatnam a programokat, akkor le is all egy-ketto, de aztan bootol magatol. Vagy amikor a sok task kozott valtanek akkor is elofordul. Szoval arra kovetkeztetek, hangozzek barmilyen furcsan is, hogy az S60v3FP2-nel ez lehet egyfajta vedelem...<br />
<br />
Vagy hiba... bar igazabol sosem zavart, mert tenyleg megvolt mindig kicsit hajolva a rendszer ilyenkor. (szoval azert beepitett vedelemnek nem neveznem :) )
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/11/vegre_egy_ertelmes_mobilalkalmazas/full_commentlist/1#c5180014
Válasz erre: Végre egy értelmes mobilalkalmazás
2009-03-12T19:05:57+01:00
2009-03-12T19:05:57+01:00
CséZsu
http://blog.hu/user/222702
tényleg nagyon jól hangzik. Nekem a korábbi rendszer is nagyon tetszett. Még céges autóval kezdtem, kényelmes volt, annyit fizettünk, amennyit kellett, nem kellett fizetőpontot keresni, aztán visszarohanni az autóhoz ... stb. Egészen addig "rajongó" voltam, amíg nem próbáltam ki magánautóval is a bulit. Szentendrén ugyanis január hónapban csak a gyerkőcért való lerohangálással sikerült egy 6000-es számlát csinálnom, ami enyhén szólva is dúúúrvának tűnik. Le is állítottuk amilyen gyorsan csak tudtuk, és azóta csak végszügség esetén aprózok, ha nem kell annyira rohannom, inkább sétálgatok olyan helyről, ahol nem kell fizetni a parkolásért. Itt még ez megoldható, tudom Pesten már kevésbé.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/11/vegre_egy_ertelmes_mobilalkalmazas/full_commentlist/1#c5175991
Válasz erre: Végre egy értelmes mobilalkalmazás
2009-03-12T14:16:02+01:00
2009-03-12T14:16:02+01:00
dszalay
http://blog.hu/user/242757
Szerintem is jó dolog, bár a kényelmi díj tényleg nem túl elegáns, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a hagyományos parkolás esetén a befizetett pénzeket üríteni, szállítani kell, ami jelentős költség, emellett nyugtát kell nyomtatni, ez pedig mind megspórolható, ha sokan fognak mobillal parkolni. Ráadásul a 75 forintos kényelmi díjon túl még az elküldendő SMS árát is fizetni kell, ha jól tudom. Ugyanakkor a korábbi időszakhoz képest mindenképp előrelépés, hoy legalább már nem kell havidíjat (300 forint) fizetni, illetve előre feltölteni az egyenleget.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/03/a_csodalatos_technokrata_jovo/full_commentlist/1#c5151291
Válasz erre: A csodálatos, technokrata jövő
2009-03-10T17:01:38+01:00
2009-03-10T17:01:38+01:00
SummerTimer
http://blog.hu/user/216378
A videón látható Xperia telefon is erre mutat. Egyre kisebb dolgok egyre nagyobb tudással. Nagyon fel kell kötni a gatyát.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/03/a_csodalatos_technokrata_jovo/full_commentlist/1#c5146665
Válasz erre: A csodálatos, technokrata jövő
2009-03-10T13:20:19+01:00
2009-03-10T13:20:19+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Sőt, inkább ez, mert itt a zene is jó:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=gujp3PxkkNg">www.youtube.com/watch?v=gujp3PxkkNg</a>
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/03/a_csodalatos_technokrata_jovo/full_commentlist/1#c5146615
Válasz erre: A csodálatos, technokrata jövő
2009-03-10T13:17:55+01:00
2009-03-10T13:17:55+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
Mellesleg az ötlet eredetileg az Office Space (Hivatali patkányok) c. filmben volt látható:-)<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=Q0ZHPwr6FII">www.youtube.com/watch?v=Q0ZHPwr6FII</a><br />
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/03/03/a_csodalatos_technokrata_jovo/full_commentlist/1#c5144745
Válasz erre: A csodálatos, technokrata jövő
2009-03-10T11:29:36+01:00
2009-03-10T11:29:36+01:00
gusztikaaa
http://blog.hu/user/241273
Majd jönnek a "géprombolók" mint az újkor hajnalán, kb mint itt:)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=v4-H7T0b6BE">www.youtube.com/watch?v=v4-H7T0b6BE</a>
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/02/24/keptelenseg_9/full_commentlist/1#c5058189
Válasz erre: KÉPtelenség!
2009-03-02T22:11:41+01:00
2009-03-02T22:11:41+01:00
Dodeszh
http://blog.hu/user/16479
Tudod, Zsu, ezzel úgy vagyok, hogy ha nem tudom, nem fáj... Most, hogy tudom, fáj. A butaság fáj.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/02/24/keptelenseg_9/full_commentlist/1#c4995705
Válasz erre: KÉPtelenség!
2009-02-25T10:48:50+01:00
2009-02-25T10:48:50+01:00
CséZsu
http://blog.hu/user/222702
:))))<br />
öööö, lehet, hogy kicsit korai volt az a sajtótájékoztató?
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/28/elnoki_mobilok/full_commentlist/1#c4705002
Válasz erre: Elnöki mobilok
2009-01-30T13:35:54+01:00
2009-01-30T13:35:54+01:00
Karma
http://blog.hu/user/18494
Sanszos, hogy ez PR stunt volt, de Tony Blair állítólag Motorolát használ:<br />
<a rel="nofollow" href="http://eletmod.transindex.ro/?hir=8928">eletmod.transindex.ro/?hir=8928</a><br />
<br />
Putyin nyilatkozta még régebben h nincs mobilja.
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/27/kezdetnek_45/full_commentlist/1#c4687394
Válasz erre: Kezdetnek...
2009-01-29T10:25:22+01:00
2009-01-29T10:25:22+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/27/kezdetnek_45?fullcommentlist=1#c4676791" class="reply_nick_222702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4676791 );">@CséZsu</a>: Helló! Köszi a biztatást:-)
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/28/elnoki_mobilok/full_commentlist/1#c4687357
Válasz erre: Elnöki mobilok
2009-01-29T10:23:28+01:00
2009-01-29T10:23:28+01:00
eviblyy
http://blog.hu/user/26508
<a href="http://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/28/elnoki_mobilok?fullcommentlist=1#c4684771" class="reply_nick_165802" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4684771 );">@scullllly</a>: Annyira csodálkoztam volna, ha nem lett volna ilyen oldal, de akkor ezek szerint van. Köszönjük, átnézem, van-e érdekes még ezeken kívül.<br />
<br />
Ezek az amcsi politikusok meg úgy tűnik megátalkodott BB-rajongók...
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/28/elnoki_mobilok/full_commentlist/1#c4684771
Válasz erre: Elnöki mobilok
2009-01-28T23:00:38+01:00
2009-01-28T23:00:38+01:00
scullllly (törölt)
http://blog.hu/user/165802
Ezek mind Blackberryt használnak...<br />
<br />
Sarah Palin is: <a rel="nofollow" href="http://coolspotters.com/cell-phones/blackberry-8800/and/political-figures/sarah-palin#medium-17804">coolspotters.com/cell-phones/blackberry-8800/and/political-figures/sarah-palin#medium-17804</a><br />
<br />
meg Hillary Clinton is: <a rel="nofollow" href="http://coolspotters.com/political-figures/hillary-clinton/and/cell-phones/blackberry-bold#medium-26888">coolspotters.com/political-figures/hillary-clinton/and/cell-phones/blackberry-bold#medium-26888</a><br />
<br />
és McCain is: <a rel="nofollow" href="http://coolspotters.com/cell-phones/blackberry-curve/and/political-figures/john-mccain#medium-13476">coolspotters.com/cell-phones/blackberry-curve/and/political-figures/john-mccain#medium-13476</a><br />
<br />
:)<br />
<br />
ez a coolspotters egy igen informatív és hasznos oldal. :) meg tudod nézni, melyik hírességet milyen termékkel fotóztak le. az előbb pl azt sikerült megtudnom, hogy Bushnak van idióta gumipapucs-klumpája és "custom-made presidential biking" zoknija. gyorsan megnéztem a gumipapucsot, és ledöbbentem, hogy pl Steven Tylert is lefotózták egy olyanban...<br />
https://nonstopmobil.blog.hu/2009/01/27/kezdetnek_45/full_commentlist/1#c4676791
Válasz erre: Kezdetnek...
2009-01-28T13:57:11+01:00
2009-01-28T13:57:11+01:00
CséZsu
http://blog.hu/user/222702
Sziasztok!<br />
Navégre, ti is elindultatok!<br />
Hajrá.