Ezzel mobiloztunk mi I.

2009.02.18. 12:51 eviblyy

 

Arra gondoltam, talán érdemes, mulatságos, tanulságos lenne végigvenni, melyikünk milyen mobillal kezdte és azóta miket használt. Elsőként én nyitom a sort azzal a kommenttel, hogy sosem voltam igazi mobilbubus, nem is nagyon volt lehetőségem állandóan cserélni a készülékeket. Az is igaz viszont, hogy elég korán megjelentek életemben a mobilok, de ez leginkább édesapámnak köszönhetem. Munkája miatt (nem olajszőkítő, sem nem maffiózó:-) első között szerzett be magának mobilt, és mi más természetesen, mint a klasszikus, táskás, hatalmas, zsinórtelefonos Motorolát (Associate 2000). Kihajtható antenna, analóg, 450 MHz-es rendszer, hatalmas, nehéz izé volt, de mekkora fíling volt hívogatni vele a barátnőmet a szobámból végre úgy, hogy a szülők nem hallottak belőle semmit :-).
 
 
Ó jeeee...
 
Apám maradt ezután a Motorolánál és egy 7200-ast szerzett be. Na, ha valami aztán királyság volt, az ez. Zsebre (!!!) vághattam nagy ritkán és ezzel mehettem a nagy Pestre ügyeket intézni. Fontos volt ugyanis, hogy el tudjanak érni. Komolyan, olyan büszkeséggel sétálgattam a Körúton, hogy az leírhatatlan. És ezek után eljött a pillanat, amikor megkaptam első, teljesen saját mobilomat, ami egy Alcatel One Touch Pocket volt, természetesen a Westeltől.
 
Akkoriban az Alcatel szépen hasított, rengeteg modelljük volt, de én egy kevésbé felkapottabbat, és annak idején szerintem szépnek mondható (hahha) modellt választottam. Mondanom sem kell, hogy mai szemmel nézve vicces volt az egész, de akkor igen jónak számított. Persze csak alapfunkciók, óra, ébresztő és SMS, semmi más – persze nem is volt szükség nagyon másra anno. Szigorú, 96 x 64 pixeles, monokróm kijelző, 350 db-os névjegyzék, 0 memória saját memória. Mégis, az akkor mezőnyben egyedinek, sőt, laposnak volt mondható, és neki is volt pót, duci hátlapja, ugyanis lehetőség volt akksi lemerülés esetén ceruzaelemeket tenni bele!
 
 
Alcatel One Touch Pocket
 
Nagyjából jól el voltam vele, szerettem, de persze az égvilágon semmilyen kiegészítőt nem kaptam hozzá itthon. Egy tokot szerettem volna, amit a haverom, ha jól emlékszem, Olaszországban vett hozzá. Arra emlékszem még, hogy hihetetlen, de egy-egy SMS megírásának végén nem lehetett a névjegyzékből címzettet megadni, ezért csak úgy volt megoldható, ha előre felírtam az adott számot, vagy még egyszerűbben fejből tudtam azt.
 
 
Ugyanaz oldalról is - ez volt az akkori penge kategória
 
Nem emlékszem sajnos, hogy mi lett vele, jó lenne előkaparni, megnézni. Az Alcatel után azért éreztem, hogy talán gyártót kellene váltani és mivel akkoriban jelent meg az első, külső antenna nélküli telefon a Nokiától (3210), tudtam, hogy a következő a finnektől lesz. Az is lett, méghozzá egy 3310. De arról majd egy következő postban…

 

Címkék: motorola alcatel régi mobilok oldmobil

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr84950603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása