Instant get

2009.05.06. 18:45 Dodeszh

Két olyan tárgy is járt a kezeim között mostnában, ami valamelyest felborította a hormonháztartásomat. A kütyübuziknál ez már csak így van, ugyan most éppen tavasz az aktuális évszak, de a hormonszint nem csak ettől függ, hanem attól is, hogy éppen mi kerül e kezünkbe, vagy a fenekünk alá.

Instant get

Ebben a szerkezetben a „get” igéből főnévvé alakul. Magyarul tehát: „azonnal, feltétel nélkül beszerzendő.”

Szóval, az első egy autó, nevesen a Volvo XC60, amit az elmúlt hétvégén volt szerencsém kipróbálni. Nem vagyok egy nagy sportautó-rajongó, és bár szeretem a sebességet, inkább a nagyobb, mokányabb vasakért vagyok oda. No, az XC60 pont ilyen. Még éppen emberi méretű, nem túl nagy, nem böszme, pont ideális, de van akkora, hogy bőven tiszteletet ébresszen.

A másik kütyü egy telefon - már ha nem sértem meg ezzel az egyszerű kifejezéssel. Szóval, telefonálni is lehet vele. A Blackberry Bold 9000 volt már a kezemben korábban is, pár pillanatra, de akkor nem fogott meg. Most viszont, hogy beleköltözhettem, hosszasan ismerkedhettem vele, lenyűgözött. Egyrészt a tudásával, de ennél a készüléknél a kivitelezés is első osztályú. Bőr (szerű) hátlap, fém (szerű) betétek, kiváló billentyűzet, jó kezelhetőség.

Mindkettőről lesz hamarosan részletes bemutató a nonstop MOBIL oldalain: a Volvót elsősorban technikai megközelítésből vizsgáljuk majd, a Blackberry készülék mellé pedig kipróbáljuk majd a push-mail szolgáltatást is.

Címkék: autó blackberry instant get

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr321106698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása