T-Mobile: fizesd be, mert azt mondtam!

2010.02.04. 15:39 eviblyy

Nem szoktam nagyon panaszlevelekkel jönni (a mobilparkolást kivéve:-)), meg ilyesmi, de azért csak idevésem, tudjatok róla, és tanulság: mindig alaposan olvasd át a számlád.

 
Mindhárom szolgáltatótól van SIM-kártyám, bár ezekből csak az egyiket használom telefonálásra, a többit mobilnetezés miatt tartom. Ezek közül a T-s kártyám sajnos eltűnt, amit telefonos ügyfélszolgálaton letiltattam, mert azért mégse adatroamingoljon senki vele mondjuk Kubában. Kaptam is az infót: ez a tiltás 2500 Ft-ba kerül, amit abban az esetben engednek el, ha még aznap bemegyek bármely T-Pontba és bejelentem a dolgot. (Ezt önmagában nem értem, de mindegy.)
 
Be is mentem, kb. 5 perc alatt kaptam új SIM-kártyát (ez az aktus 4000 Ft-ba fáj), elköszöntünk, viszlát. Pár héttel később megjött a számla, amely egy 8 ezer forint feletti összegről szólt. Ennyi nem lehet, hiszen 2000 Ft az előfizetési díjam, és ha ahhoz hozzávesszük a 4000 Ft-os SIM-cserét, akkor sem jön ki. Nézegetem a számlát, szerepel rajta az a bizonyos 2500 Ft, bár más tételként tüntették fel; nem a SIM-kártyával összefüggésben.
 
 
 
Hívom az ügyfélszolgálatot, ahol az alapprobléma vázolása után minimum 10 perces várakozásra voltam kárhoztatva, de nagy nehezen jön vissza az operátor: sajnáljuk, mulasztás történt (sic!), nem vontuk le a 2500 Ft-os díjat. Hm, oké, volt már ilyen, akkor most mi a teendő? És ekkor már jött az elnézések kérése, hogy sajnáljuk, nem tudjuk, hogy fordulhatott elő, stb. Szót, szót követett és csak rákérdeztem: most akkor mi van? Fizessem be? A válasz: igen, be kéne fizetni, mert számlazárás (vagy valami hasonló) van, és nem tudják megoldani. Több egyéb is elhangzott, nem emlékszem pontosan, de a lényeg, hogy nagyon az sugározta az operátor felém, hogy jaj, csak ne akarjam, mert az most nem megy, nagyon macerás.
 
Felvetettem, hogy mi lenne, ha a sok egyéb szolgáltatónál tapasztaltaknak megfelelően sztornózná a számát, kiküldené újra, majd én befizetném? Nem, arra sajnos nincs lehetőség… Este volt, fáradt voltam, nem volt kedvem nagyon erőlködni, így belementem, de másnap reggel rájöttem, hogy ez egy nonszensz, és persze nem az összegről van szó. (Bár még akár az is lehetne.) Főleg annak tudatában fogtam a fejem, hogy az összeg még csak nem is a következő, hanem az azt követő számlámon lesz jóváírva. Biztos van valami klassz kis apró betű, vagy ÁSZF rendelkezés, ami ezt szabályozza és ez az eljárás szabályos volt, de ha így van, akkor az nagyon nem jó.

 

Címkék: ügyfélszolgálat számla t mobile panasz

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr661729459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renwick 2010.02.04. 16:03:56

Anno a T-Online-nál volt nem egy számlareklamációs esetem, akkor az volt a mondás, hogy a szolgáltató addig felfüggeszti a követelést, amíg tart az eljárás (cserébe írásban kellett küldenem a reklamációt -- de jó volt az e-mail is). Tehát semmit nem kellett befizetnem, amíg nem tisztázódott, miért annyi az összeg, amennyi. Namost akkor ezek szerint a mobilosok vagy nem így működnek, vagy nem volt képben az üfsz.

üdv

R.

eviblyy 2010.02.04. 16:41:50

Ilyen itt fel sem merült, de azt nem tudtam eldönteni, hogy lenne-e más út, vagy csak nem akaródzott neki azt bejárni.

Renwick 2010.02.04. 20:12:57

Közben utánakérdeztem egy T-Pontban :), mobilnál nincs halasztó hatálya a számlareklamációnak, t-home-nál elvileg van...

üdv

R.

Emrik 2010.02.17. 21:28:51

én a Vodafone-nál szívtam egy jó darabig az új előfizetésemmel. a kártyák közötti beszélgetést folyamatosan kiszámlázták. az operátorok meg hülyének néztek, nem "foglalkoztak" a problémámmal.

kaszó 2010.09.11. 14:05:44

Ehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy valamelyik nap voltam benn egy miskolci T-mobil üzletben, mondván, hogy kifizetem előfizetéses számlámat.
Az ott dolgozó hölgy közölte velem, hogy mivel még nem lejárt tartozásról van szó, ezért náluk nem fizethetem be...
Kérdeztem tőle, hogy miért nem, amikor eddig még be tudtam náluk is fizetni?!
Erre annyit válaszolt, hogy mert sokan rászoktak arra,hogy náluk fizetik be a számlát és már nem lehet.

Elég hülyeségnek tartom, hogyha ez valóban így van, ugyanis semmiféle logika nincs abban, ha egy cég nem engedi meg, hogy a le nem járt tartozásom náluk fizessem. Nemhogy örülnének, hogy időben be szeretném fizetni!

Egyébként meg én arra gondolok, hogy a "kedves" hölgy nem akart csak segíteni. Lehet, hogyha más üzletbe megyek, vagy más ügyintézőhöz kerülök, már ki lenne fizetve a számlám.

süti beállítások módosítása