Mobilparkolás – bug report 02.

2009.05.19. 15:37 eviblyy

Akkor folytassuk kedvenc sorozatunkat! Pár napja, egyik kollégám javaslatára már hívással indítom a parkolást, hátha úgy flottabbul mennek a dolgok. Ma reggel is így tettem, 8:03-kor ment a hívás, s rendben, egy perc múlva jött is a visszaigazolás. Kicsit megkésve jöttem rá, hogy le kellene állítani, és mivel van olyan lehetőség, hogy a *181# tárcsázásával is le lehet állítani (igen, mindent kipróbálok, én már csak ilyen perverz vagyok:-) ezt a módszert használtam, egészen pontosan 10:24-kor.

 
Lassan ez fog történni :-)
 
Milyen meglepő: nem jött visszaigazolás a leállításról, és ha lehet ez még zavaróbb, mert az ember ilyenkor nem tudja ketyeg-e még az óra vagy sem. Ezért biztos, ami biztos alapon utána küldtem egy „Stop” tartalmú SMS-t is, hátha azt beveszi. Jó néhány perc múlva befutott végül az SMS (még az első reakciómra válaszul) és megmondtam mennyit parkoltam, mennyibe kerül.
 
A poén: a külön, „Stop” szóval elküldött üzenetemre most, 15: 08-kor jött válasz, mely szerint nincs folyamatban parkolásom. Na, így megy ez a mindennapokban:-).

 

 

Címkék: sms pannon mobilparkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr801131595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Win Elen 2009.05.19. 16:48:12

Kifejezetten gyors reagalasu a rendszer! :) Kivancsi lennek, trehanysag, vagy mutyizason eluszott nemertek hozza ceg csinalja a dolgot. Ha a bankok kepesek pikk-pakk megoldani ezt, akkor itt miert nem megy?

Hozzateszem, nem autokazom, es a parkolast ezert nem is veszem igenyebe, de ettol meg allnak talan a kerdeseim :)

süti beállítások módosítása