Mobilparkolás sztori - utolsó felvonás
Kezdtem azzal, hogy mennyire jó a mobilparkolás (tényleg az), aztán folytattam azzal, hogy ok, ok, de azért ennek is vannak gyenge pontjai. Például az, ha valamilyen oknál fogva bedöglik a rendszer és a felhasználó mégis abban a hitben van, hogy működik, SMS-t küld, de aztán kap egy büntetést.
Így jártam én pár hete és lelombozva be is fizettem a pótdíjat, de úgy voltam vele, egy próbát megér: reklamációs levelet küldtem a Pannon üzleti ügyfélszolgálat mail címére. Ezt még a befizetés előtt tettem, aztán (mivel késett a válasz) kidobtam minden papírt, csekket, stb.
A Pannontól viszont jött a válasz, hogy küldjem el nekik a büntetést igazoló papírt. Mivel azt már "iktattam", kértem egy igazolást a parkolási társaság ügyfélszolgálatán, beszkenneltem, elküldtem. Nem kellett sokat várni és ezt a választ kaptam:
"a büntetés összegét 1430 Ft-ot a következő számlájában telefonszámának forgalmából méltányosságból jóváírjuk."
Hoppá, igaz? Nem gondoltam volna. És mielőtt félreértené valaki: nem az 1430 forintról van szó. Leginkább arra voltam kíváncsi,mit tesz a szolgáltató egy ilyen helyzetben. Mert elméletileg én hibáztam, akármennyire is nem ment át az SMS, hiszen nem kaptam visszaigazolást. Direkt utána jártam: semmi protekció, utánanyúlás nem volt, egyszerűen csak bevállalták. Sztem ez korrekt, respect!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.13. 18:34:19