Mobilparkolás sztori - utolsó felvonás

2009.05.08. 22:41 eviblyy

Kezdtem azzal, hogy mennyire jó a mobilparkolás (tényleg az), aztán folytattam azzal, hogy ok, ok, de azért ennek is vannak gyenge pontjai. Például az, ha valamilyen oknál fogva bedöglik a rendszer és a felhasználó mégis abban a hitben van, hogy működik, SMS-t küld, de aztán kap egy büntetést.

 

Így jártam én pár hete és lelombozva be is fizettem a pótdíjat, de úgy voltam vele, egy próbát megér: reklamációs levelet küldtem a Pannon üzleti ügyfélszolgálat mail címére. Ezt még a befizetés előtt tettem, aztán (mivel késett a válasz) kidobtam minden papírt, csekket, stb.

 

A Pannontól viszont jött a válasz, hogy küldjem el nekik a büntetést igazoló papírt. Mivel azt már "iktattam", kértem egy igazolást a parkolási társaság ügyfélszolgálatán, beszkenneltem, elküldtem. Nem kellett sokat várni és ezt a választ kaptam:

 

"a büntetés összegét 1430 Ft-ot a következő számlájában telefonszámának forgalmából méltányosságból jóváírjuk."

 

Hoppá, igaz? Nem gondoltam volna. És mielőtt félreértené valaki: nem az 1430 forintról van szó. Leginkább arra voltam kíváncsi,mit tesz a szolgáltató egy ilyen helyzetben. Mert elméletileg én hibáztam, akármennyire is nem ment át az SMS, hiszen nem kaptam visszaigazolást. Direkt utána jártam: semmi protekció, utánanyúlás nem volt, egyszerűen csak bevállalták. Sztem ez korrekt, respect!

Címkék: sms pannon pótdíj mobilparkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr151110773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.13. 18:34:19

Meltanyossagbol? Hat ez tenylag nagyon nagyvonalu :). A bejegyzesed szerint tudtak, hogy all a rendszer, vagyis ha akarnal sem tudnal fizetni, azt is tudjak, hogy nem tudod, hogy tudtal-e fizetni, hiszen SMS-sel bohockodnak (mer' azon nagy a haszon). Azt is tudtak, hogy te kuldtel SMS-t, hiszen azert az latszik a szolgaltatast nyujto (es az SMS dijon felul a 75Ft-os tranzakcios jutalekot is zsebre tevo) mobil szolgaltatonal. Ezekutan marhara nagyvonalu, hogy azoknak az ugyfeleknek, akik veszik a faradsagot meg a batorsagot es szovateszik a dolgot, elengedik a buntetest ami az o hibajuk miatt kerult kirovasra :).

süti beállítások módosítása