Az igazi mobilos műhelytitkok

2009.04.28. 18:07 eviblyy

 

Biztos nem mondok újat azzal, hogy a mi szakmánkban mennyi apró akadállyal, adott esetben hülyeséggel kell megküzdeni. A mobilok tesztelése nyilván nem csak annyiból áll, hogy megkapjuk, kicsomagoljuk, majd a cikk megíródik magától, hanem…
 
Act1. Egyik nap az egyik tesztelt, vagyis inkább kipróbált mobil nem jelenhetett meg a képeken, videón úgy, ahogy volt. A forgalmazó azt kérte, hogy lehetőleg az előlapon látható felirat ne szerepeljen sehol. Ok, megoldjuk.
 
Első utam a kollégákhoz vezetett, hogy adjanak nekem szigetelőszalagot, de szürkét, hogy ne legyen csúnya a takarás. Volt piros, lila, fehér és kék, szürke nem. Elcsattogtam a közeli papírboltba, ott nem volt sajnos. De továbbirányítottak a szintén közeli művészellátóba. Ott előadtam, mi kell, felküldtek az emeletre, megint előadtam igényem, majd mondták, hogy akkor nekem színes öntapadó fóliára lesz szükségem. Igen, mondtam, arra:-)
 
 A céleszköz
 
Kértem a szürkét, majd azt is megkérdezték, hogy fényes, vagy matt. Nem hiába, ezek itt profin tolják. Mattot, szólt a válaszom. Kérdeztem, mi a legkisebb kiadható darab, mert nekem csak egy aprócska kell. 10 cm, ami kemény 40 forintomba került. Mire nem vagyok képes, nem igaz? A végeredmény ebben a videóban látható:
 
 
 

Kb. 7:20-nál kell keresni az objektumot
 
Act2. Amikor teszttelefonok érkeznek, igen sokat szenvedünk azzal, hogy szinkronizáljuk a névjegyeinket, hiszen egy hétig, kettőig nem mászkálhatunk a kontaktok nélkül. Természetesen ahány gyártó, annyi program és mivel a legfrissebb mobilokat kapjuk, a szoftvereket elsőként frissíteni kell, ami önmagában sem mindig zökkenőmentes folyamat
 
Ma érkezett a Nokia E75 (teszt is lesz), frissítettem a PC Suite-ot, majd anélkül, hogy megnéztem volna a telefon névjegyzékét, elindítottam a szinkronizációt az Outlook névjegyzékével. De látom, hogy a végeredmény kétszer annyi kontakt frissítése, mint amennyi nekem van. Kiderült, hogy a teszttelefonból nem törölték ki a névjegyeket, így az E75-be ezekhez hozzáadódtak az én névjegyeim, a telefonon lévők pedig szépen átmásztak az Outlook adatbázisába. Létrehozva ezzel egy névjegyzék szörnyet, amit kiválogatni lehetett volna ugyan, de nem volt rá 3 órám.
 
Nem estünk persze kétségbe: letöröltem az Outlook teljes névjegyzékét, E75-ről töröltem az összes kontaktot, majd a saját telefonomat újra szinkronizáltam az Outlookkal. Erre ismét ráengedtem a Nokiát és készen is voltam. Persze került mindez legalább egy órába, mire minden megvolt.
 
De azért szeretjük mi ezt csinálni:-)

 

Címkék: trükkök tippek háttérinfók műhelytitkok

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr331092055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása