KÉPtelenség!

2009.02.24. 20:15 Dodeszh

Tudom én is, hogy ez itt nem az OMFG!, de engedtessék meg nekünk is néha, hogy füstölögjünk csendesen. Szóval, a mai Acer sajtótájékoztatóról szeretnék mesélni. Notebookos vonalon alapvetően két termékre volt kihegyezve a dolog, az új, immár 10 colos kijelzővel kapható Aspire One-ra, és a még újabb, a gyártónál újdonságnak számító, 13,3 colos kijelzőjű Aspire 3935-re.

A nagyobbik One-t már ismerjük, eljövetelét megírtuk már korábban, csak az volt a kérdés, hogy tulajdonképpen mikortól kerül Magyarországon is az üzletekbe, és mikor kaphatunk belőle végleges tesztpéldányt. Az Aspire 3935 már sokkal érdekesebb. Valódi újdonságról van szó, nem hallottunk még róla, annyira friss a gép, hogy a keddi sajtótájékoztatórta nem is érkezett meg a gyorspostával feladott bemutató darab, így csak a prezentációban láthattuk. Ott viszont volt kép, sok, sokféle, rengeteg nézetből, tehát láttuk is, szép a cucc, vannak rajta újszerű, a gyártóra eddig nem jellemző formai elemek, az összhang rendben van, messziről úgy tűnik korrekt kis masináról lesz szó.

Amint visszaértünk, el is kezdtem írni a cikket a bejelentésekről (Acer újdonságok: nagyobb netbook, kisebb notebook), amint megvoltam a szöveggel, elkezdtem képet keresni. Az Acertől délelőtt különösen gazdag pakkot kaptunk, számtalan nyomtatott anyaggal, háttérinfókkal, specifikációkkal, és egy CD-vel. Gondoltam, ezen lesznek a képek. És valóban, vannak is, kivéve az új noteszt, arról ugyanis semmi. (Sajtófotót illetően az Acer érdekes eset, ha kérek, akkor a legtöbb termékről kapok képet, de publikus, vagy akár regisztrációhoz kötött sajtóadatbázis nincs, csak egy ausztrál oldal, de az viszonylag lassan frissül. Ezzel szemben a legtöbb cégnek kiváló presscentere van, ahonnan letölthetőek a kis- és nagyfelbontású fotók.) Azonnal megy a messenger üzenet, hogy kellene kép, de se a CD-n, se az ausztrál oldalon nincs még csak nyoma sem az újdonságnak. Pár perc múlva jön a válasz, hogy a prezentáció képei nem adhatóak ki. Pfff. Magyarán: van egy termék, amit a gyártó bejelentett, megmutatták, lehet írni róla, még csak nem is embargós. Ha gyorsabb a TNT, akkor láthattuk is volna ma reggel (és le is lehetett volna fotózni), vagy ha szólnak előre, akkor lefotóztuk volna a prezentációt, stb. Így viszont megírtam a cikket két termékről, de fotó csak az egyikről van. (Nem csak nekem fontos a dolog, az olvasónak is, aki ugye, ez esetben potenciális vásárló is.)

Nagyon örülnék, ha valaki értelmes, elfogadható indokokkal alátámasztva elmagyarázná, hogy miért nem kaphattunk ma képeket is az új gépről! Az, hogy nincs fotó, nem jó válasz, mert a prezentációban van, ki lehet belőle venni. Nem nagy mutatvány, én is szívesen megcsináltam volna (egyébként: Powerpoint 2007, kép fölött jobb egérkatt, mentés képként). Valószínűleg valamelyik marketingnagyfőnök buta döntése állhat a háttérben, aminek következtében most kép nélkül van kint a cikk az oldalon, és a kommentek tanúsága szerint ez nem csak nekem tűnt fel. Csodálom, hogy egy olyan cég, amelyik a legnagyobb notebook-gyártónak mondja magát, ilyen bakit megengedhet, azt meg végképp nem értem, hogy miért nincs egy ekkora szervezetben valaki, aki jelezné, hogy ez így nem jó!

Címkék: kép acer nonstop mobil csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://nonstopmobil.blog.hu/api/trackback/id/tr12963799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CséZsu 2009.02.25. 10:48:50

:))))
öööö, lehet, hogy kicsit korai volt az a sajtótájékoztató?

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2009.03.02. 22:11:41

Tudod, Zsu, ezzel úgy vagyok, hogy ha nem tudom, nem fáj... Most, hogy tudom, fáj. A butaság fáj.

süti beállítások módosítása